Моніторинг читацької активності
На сьогоднішній день
шкільна бібліотека – інформаційний центр школи. Вона проводить інформаційно –
бібліотечну роботу з обслуговування учнів, вчителів, інших співробітників
школи, батьків.
Основною метою
шкільної бібліотеки є найбільш повне забезпечення користувачів інформацією. В
зв’язку з тяжким становищем бібліотеки (невідповідність змісту книг щодо
шкільної програми та незначні поповнення бібліотечного фонду художньою,
особливо творами сучасних авторів, та методичною літературою) наша бібліотека
дещо знизила показники книговидачі. Книговидача в основному обмежується видачею
підручників та програмовою літературою, яка вивчається на уроках читання та
української та світової літератури. Завідувач бібліотекою, намагаючись
зацікавити учнів проводить різноманітні цікаві тематичні виставки – квести:
«Острів книжкових скарбів»; «Ключі від бібліотеки»; виставки – акції «Читацьке журі», «Альбом кінокадрів» та інші.
Також проходять цікаві бібліотечні уроки, традиційним стало свято Посвята в
читачі учнів других класів, зустрічі з письменниками, конкурси малюнків до
улюблених казок.
У зв’язку з цим було проведено моніторингове
дослідження читацької компетентності серед учнів 2 – 11 класів. У досліджені
взяло участь 354 учні
Анкета
на виявлення
читацької компетентності у
учнів 2 – х
класах.
1.
Які
книжки ти любиш читати?
2.
Уяви
собі дуже хорошу книгу. Опиши її.
3.
Хто
допомагає тобі вибрати книги?
а)
батьки;
б)вчителі;
в)товариші;
г)бібліотекар,
д)
телебачення.
4. Чи були випадки, коли ти соромився взяти або попросити
книжку в бібліотеці?
6. Чи користуєшся ти періодичними виданнями?
(
Якими? Які рубрики читаєш? )
Результати https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTKY0o4mF4OF4K2k2GZ70HSbDuU3SETbbVVwbL6fkdpNx1eEdZ31mgJclVGQPdCOg/pub
Результати https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTKY0o4mF4OF4K2k2GZ70HSbDuU3SETbbVVwbL6fkdpNx1eEdZ31mgJclVGQPdCOg/pub
Анкета
на виявлення читацької
компетентності у
учнів 3 – 4 – х класів
1.
Як ти проводиш свій вільний час?
б) займаюсь спортом;
в) дивлюсь телевізор;
г) читаю книги, журнали;
д) щось майструю своїми руками.
2.
Які книги ти любиш читати?
а)
казки;
б)
пригоди, подорожі, фантастика;
в)
про техніку;
г)
оповідання, вірші,загадки;
д)
про тварин, рослини, диво природи.
а) з
батьками;
б)
бібліотекарем;
в) з
друзями;
г) з
однокласниками.
4.
Яку б книгу ти подарував?
а)
найкращому другу;
б)
мамі;
в)
молодшій сестричці.
5.
Що ти можеш розповісти про свою домашню бібліотеку ( книги, автори, хто поповнює її склад? )
6.
Чи користуєшся ти періодичними виданнями?
( Якими? Які рубрики читаєш? )
1.
Якби ти був письменником, яку б книгу ти написав? ( Про що? В якій галузі знань? На якій мові?
)
2.
Назви свій найулюбленіший твір.
Анкета
на виявлення читацької компетентності у
учнів 5 – 7 – х класів
1.Що більше за все захоплює тебе в сюжеті книги (твору)?
а) почуття героїв, кохання;
б) кумедні та веселі події;
в) незвичайні можливості героїв книги;
г) таємниці та секрети, які доводиться розгадувати в книзі;
д) пригоди героїв.
2. Що ти більше за все полюбляєш відтворювати на власних малюнках?
а) природу: поля, луки, моря, тварин і птахів;
б) ельфів, русалок та інших неіснуючих тварин;
в) різні країни, їхній побут, будинки, людей;
г) карикатури на друзів і родичів;
д) ти можеш малювати все що завгодно, головне, щоби сам процес був тобі цікавим.
3. Які почуття, на твою думку, має викликати прочитана книга?
а) почуття того, що я став учасником якого – не будь розслідування;
б) що я зміг подумки побувати в багатьох цікавих місцях разом із героями;
д) що я побував у казковому світі, де, наприклад, люди можуть літати й рухати речі одним лише поглядом.
4. Як зазвичай ти читаєш книги?
а) спілкуючись із друзями та ділячись із ними втішними репліками з книги;
б) краще за все вночі, щоби ніщо не відволікало;
в) у будь – який час – мені подобається, коли читання відволікає від повсякденних справ;
г) у вільний час: читаючи книгу, я відпочиваю душею;
д) зазвичай під час відпочинку або канікул.
5. Які риси героя книги тобі подобаються?
А) авантюризм, любов до спілкування, діяльність;
б) героїзм, уміння пристосовуватися у незвичних ситуаціях;
в) почуттєвість, емоційність;
г) весела вдача;
д) потайливість, прагнення розгадати секрет.
Результати https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTofVNNqzVCCCvNfmoI5Yf4lhkihEJkMH0L_RbNtV35BPufL1jyON7C7T4Ma2zEFg/pub
б) краще за все вночі, щоби ніщо не відволікало;
в) у будь – який час – мені подобається, коли читання відволікає від повсякденних справ;
г) у вільний час: читаючи книгу, я відпочиваю душею;
д) зазвичай під час відпочинку або канікул.
5. Які риси героя книги тобі подобаються?
А) авантюризм, любов до спілкування, діяльність;
б) героїзм, уміння пристосовуватися у незвичних ситуаціях;
в) почуттєвість, емоційність;
г) весела вдача;
д) потайливість, прагнення розгадати секрет.
Результати https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTofVNNqzVCCCvNfmoI5Yf4lhkihEJkMH0L_RbNtV35BPufL1jyON7C7T4Ma2zEFg/pub
Анкета
учнів 8 - 9 – х класів
- Як часто ти відвідуєш шкільну бібліотеку?
1 раз на місяць
10 разів на місяць
50 разів на місяць
- Чи є у вас домашня бібліотека?
так
ні.
- Які книги за тематикою тобі більше подобаються?
фантастика
про тварин
казки
пригоди
вірші
комікси
детективи
класика
інші.
- Яку роль книга відіграє у твоєму житті:
другорядну
велику
першочергову
не останню роль.
- Ти згоден з тим, що без постійного духовного спілкування з книгою немислиме:
життя народу
життя нації
життя людства
життя сучасної людини?
- Книга сприяє розвитку:
інтересів людини;
розумових здібностей;
інтересу до навчання.
- Книга повинна стати для тебе:
другом;
порадником;
учителем, наставником;
другом, наставником і мудрим учителем.
так
ні
- Чи отримуєш необхідну інформацію у бібліотеці?
так
ні
не завжди
Результатиhttps://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRlXfQ65YLbJ2VhsOCMyUu6Y1_YJxD9cQOfqasW1MH04xLXGGxbisNeHvukzIFyRA/pub
Результати опитування учнів 10 - 11 класів https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRIIJpQ8mMAlgSKLcwiVj3u7ujAXGGR3uhGGIQ2pK5LLKnGEJAZkaBFLsI46ZR-bg/pub
Результатиhttps://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRlXfQ65YLbJ2VhsOCMyUu6Y1_YJxD9cQOfqasW1MH04xLXGGxbisNeHvukzIFyRA/pub
Результати опитування учнів 10 - 11 класів https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRIIJpQ8mMAlgSKLcwiVj3u7ujAXGGR3uhGGIQ2pK5LLKnGEJAZkaBFLsI46ZR-bg/pub
Анкета для батьків
"Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?"
- Чим цікавиться ваша дитина?
- В якому віці вона навчилась читати і писати?
- Якому заняттю надає перевагу?
- Як часто дитина ставить вам запитання?
- На які теми любить фантазувати ваша дитина?
- Чи можете ви навести приклад вирішення вашою дитиною
якихось проблем?
- Чи звертається до вас ваша дитина за допомогою при
виконанні за¬вдань та вирішенні проблем?
- Чи вважаєте Ви, що у вашої дитини є особливі здібності
до певного виду діяльності? У чому вони проявляються?
- Коли саме було виявлено ці здібності?
- Результати дослідження https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vS-YW0HcuXpEpLZXUCh1rveuXPC1GMqovIObIlJ-htvdG81UmBgJb-yCSjcxhd1-g/pub
Немає коментарів:
Дописати коментар